Daleka Północ
Przygody samotnego ojca na Alasce, który próbuje zatrzymać przy sobie dzieci - Judy, której ambicje prowadzą do wspaniałego świata lokalnego centrum handlowego; bracia Judy, Wolf, Ham i Moon, oraz narzeczona Wolfa, Honeybee.