Lekker Snel!
W programie Lekker Snel! Jet van Nieuwkerk prezentuje najsmaczniejsze przepisy, które można szybko i łatwo przygotować. We współpracy z Picnic, składniki do tych przepisów możesz też łatwo zamówić. Jeśli chcesz codziennie podawać na stół szybkie i smaczne jedzenie, gotuj razem z Jet.