Karsu's Turkse Keuken
Karsu jest młodą i utalentowaną międzynarodową artystką, pochodzącą z rodziny właścicieli restauracji. Dla swoich przyjaciół i rodziny, a także dla nas, gotuje proste dania ze swojego rodzinnego regionu w Turcji.