Łyżwiarski świat Harlemu
„Łyżwiarski świat Harlemu” to pięcioodcinkowy serial dokumentalny śledzący losy dziewczyn z drużyny łyżwiarskiej na Harlemie, które przygotowują się do zawodów, występów i przełomowej podróży na drugi koniec świata. Z ich perspektywy poznajemy wzloty i upadki podczas sezonu łyżwiarskiego oraz ich wyjątkowe przeżycia, jakich doświadczają przełamując bariery i zyskując dostęp do globalnej sceny.
„Łyżwiarski świat Harlemu” to pięcioodcinkowy serial dokumentalny śledzący losy dziewczyn z drużyny łyżwiarskiej na Harlemie, które przygotowują się do zawodów, występów i przełomowej podróży na drugi koniec świata. Z ich perspektywy poznajemy wzloty i upadki podczas sezonu łyżwiarskiego oraz ich wyjątkowe przeżycia, jakich doświadczają przełamując bariery i zyskując dostęp do globalnej sceny. W serialu spotkamy siostry Tori i Ashley, nowicjuszkę Adriannę i doświadczoną Ariyanę, oraz zobaczymy, jak każda z nich stara się rozsławić drużynę.