Mission Force One
Urząd Transportu Jutrolandii rekrutuje piątkę niesamowitych dzieciaków do elitarnej drużyny. Razem będą łączyć się i chronić wszechświat przed złem zwanym Nemesystemami.
Urząd Transportu Jutrolandii stworzył elitarny zespół składający się z pięciu niesamowitych dzieciaków – ekspertów w dziedzinie nauki, technologii, inżynierii, sztuki i matematyki. Ich zadaniem jest połączenie wszechświata i ochrona go przed złymi siłami znanymi jako Nemesystemy.