Nastoletnia agentka
Licealistka K.C. Cooper pracuje pod przykrywką jako najnowsza tajna agentka rządowa. Dołącz do niej i przekonaj się, że dorastanie w rodzinie szpiegów oznacza dzielenie się każdą misją.