OceanXplorers
Serial Jamesa Camerona zabiera widzów na pokład OceanXplorer, najbardziej zaawansowanego statku badawczego, jaki kiedykolwiek zbudowano, aby zbadać najdalsze granice oceanów świata. Uzbrojony w zaawansowaną technologię, starannie dobrany zespół nieustraszonych odkrywców i naukowców wyrusza w światową odyseję, aby rozwiązać niektóre z największych tajemnic natury poprzez badanie życia zwierząt oceanów i ich ekosystemów.