Ostry dyżur dla zwierząt
Witamy w teksańskiej klinice weterynaryjnej, w której specjalny zespół i nowoczesny oddział chirurgiczny zajmuje się wszelkimi przypadkami – od egzotycznych zwierząt po domowe pupile. Od momentu przyjęcia na ostry dyżur, poprzez postawienie diagnozy i leczenie aż do wypisania ze szpitala – serial „Ostry dyżur dla zwierząt” przybliża widzom ekstremalne wyzwania weterynaryjne.