Przedszkole Toto
Toto i jego najlepszy przyjaciel Robbie to zabawki, które ożywają w przedszkolu, kiedy wszystkie dzieci już pójdą do domu. Przedszkole zmienia się w wyobrażony świat, w którym odkrywają, czego dzieci nauczyły się i w co bawiły się w ciągu dnia, a następnie przeżywają swoje własne wspaniałe przygody.