Ahoj Piratki!
Zabawa w „Piratów” jest zawsze świetna, bo kto nie chciałby znaleźć skrzyni ze skarbami? Dołącz do naszych trzech piratek na statku pirackim, aby odkrywać nowe lądy, rozwiązywać zagadki i odnaleźć skrzynię skarbów. Skrzynia skarbów jest zawsze wypełniona zabawnymi przedmiotami na przyjęcie!