În această variantă modernă a clasicului din anii '90, Jeremy, o fostă vedetă a baschetului, a cărui carieră a fost înfrânată de accidentări, i se alătură lui Kamal, un jucător cândva promițător, dar care și-a ratat viitorul în sport. Jonglând cu relații încordate, presiuni financiare și conflicte între ei, cei doi baschetbaliști de cartier cu firi aparent opuse fac echipă într-o ultimă încercare de a-și împlini visurile.