Drumul spre victorie
Acesta e povestea adevărată emoţionantă şi motivaţională a echipei care a schimbat baschetul universitar şi naţiunea pentru totdeauna. Josh Lucas interpretează rolul antrenorului Don Haskins de la micuţa universitate Texas Western, care rupe convenţiile, formând o echipă din cei mai buni jucători pe care i-a putut găsi: prima echipă din istorie formată doar din african-americani. Într-o perioadă tulbure din punct de vedere social şi politic, succesul neprevăzut al acestora face valuri, iar echipa perdanţilor Miners va urma să înfrunte echipa Kentucky, situată pe locul întâi şi formată doar din jucători albi, într-un spectacol de zile mari pentru titlul de campioană naţională.