Față în față
Un agent FBI și un psihopat criminal schimbă identitățile între ei - și fețele - în captivantul film de acțiune și aventură al lui John Woo.
Agentul FBI Sean Archer (John Travolta) știe cum să îl oprească pe emblematicul terorist Castor Troy (Nicolas Cage). El va schimba identitatea cu acesta. Printr-o intervenție medicală futuristă, lui Archer i se va transfera chipul lui Troy peste propria figură și apoi se va inflitra în lumea teroristului pentru a-i afla secretele mortale. Dar chiar dacă Arthur arată și se comportă ca Troy, el nu-l cunoaște cu adevărat. Nu își închipuie că Troy îi va răspunde cu aceeași monedă și îi va forța pe doctori să îl transforme în Archer. Acum agentul se confruntă cu un coșmar cutremurător: rivalul său de moarte trăiește cu familia lui.