20/20 Presents: John Lennon: His Life, His Legacy, His Last Days
Pe 8 decembrie 1980, lumea a rămas înmărmurită când a aflat despre moartea lui John Lennon, o emblemă a muzicii și fost membru al trupei The Beatles.
Pe 8 decembrie 1980, lumea a rămas înmărmurită când a aflat despre moartea lui John Lennon, o emblemă a muzicii și fost membru al trupei The Beatles. Acum, la aproape 40 de ani de la acea zi teribilă și la câteva zile după ce ar fi fost cea de-a 80-a aniversare a sa, premiera sezonului „20/20” spune povestea vieții lui Lennon, a ultimelor zile și a moștenirii sale durabile prin ochii prietenilor și colegilor apropiați, și prin imagini rare din arhivele ABC News. Programul include noi interviuri cu Bob Gruen, legendarul fotograf rock ‘n’ roll care a luat fotografia emblematică a lui Lennon în tricoul său „New York City”; Jack Douglas, producătorul albumului „Double Fantasy” al lui Lennon și Yoko Ono; și Elliot Mintz, prieten apropiat și publicist de la Hollywood. Programul de două ore include și ultimul interviu pe care l-a dat Lennon în ziua în care a murit și interviuri cu reporterii de radio pe care l-au realizat.