McCartney 3,2,1
Paul McCartney stă de vorbă cu legendarul producător Rick Rubin despre munca sa revoluționară alături de The Beatles, despre emblematicul rock al trupei Wings din anii '70 și despre cei 50 de ani de carieră solo. Alăturați-vă lui Paul și Rick pentru o conversație intimă în această serie de șase episoade.
Paul McCartney stă de vorbă cu legendarul producător Rick Rubin despre munca sa revoluționară alături de The Beatles, despre emblematicul rock al trupei Wings din anii '70 și despre cei 50 de ani de carieră solo. Alăturați-vă lui Paul și Rick în această serie de șase episoade care explorează muzica și creativitatea într-o manieră unică și revelatoare pentru o conversație intimă despre compunerea cântecelor, influențele și relațiile personale care au stat la baza melodiilor emblematice care au format coloana sonoră a vieților noastre.