50 Liters Life
„50 Liters Life” prezintă cea mai aspră secetă din Africa de Sud (2015-2018), care a dus la reducerea drastică a rației zilnice de apă la 50 de litri per om. Deși eforturile dau rezultate, persistă provocările agricole și sociale, ducând la dispute în oraș. Măsurile inovative din Cape Town dau lecții despre economisirea apei și adaptarea unui alt stil de viață. Se poate trăi cu 50 de litri pe zi?