E-Life
Computerele, telefoanele și tabletele sunt parte integrantă a vieții moderne, dar aruncarea lor reprezintă o amenințare gravă pentru mediu. „E-Life” investighează comerțul ilegal și impactul toxic al deșeurilor electronice la nivel mondial. Prin povești personale, filmul explorează soluții la această criză apăsătoare.