Pathfinder - Între două lumi
Un băiat viking, singurul supraviețuitor al unui naufragiu, este adoptat de nativii americani, iar când un alt grup de vikingi îi invadează ani mai târziu, tânărul luptă pentru a-și apăra noul popor.
Într-o Americă neîmblânzită și primordială, cu 500 de ani înainte să ajungă Columb pe țărmurile sale, se desfășoară o bătălie epică între dragoste și ură, care va schimba destinul unui om și viitorul unei națiuni: Pathfinder. Această saga de acțiune și aventură recreează una dintre cele mai fascinante, dar și inedite epoci din istoria omenirii - când corăbiile vikinge „dragon” din misterioasele ținuturi nordice au sosit de nicăieri pentru a invada o Americă de Nord virgină. Inspirat de descoperirile istorice, dar forjat cu magia și stilul unui roman grafic modern, Pathfinder prinde viață într-o experiență cinematografică plină de acțiune intensă și primară.