Pearl Harbor
Istoria prinde viață în filmul de neuitat Pearl Harbor. Ben Affleck, Josh Hartnett și Kate Beckinsale joacă într-o poveste a unuia dintre evenimentele decisive ale secolului al XX-lea, adus pe ecrane de Jerry Bruckheimer și Michael Bay.