Ea a învățat Dragostea
Frank Cooper, un actor care și-a pierdut controlul din cauza distracțiilor, o cunoaște pe Mali Waters, un impresar sportiv care trăiește clipa. Aduși împreună în cel mai prost moment cu putință, atunci când Mali devine conștientă de propria mortalitate, cei doi trebuie să învețe să iubească și să trăiască în prezent.