Ultimul cântec
Ronnie (Cyrus) și tatăl ei încearcă să regăsească apropierea de care se bucurau odinioară. Ca să comunice din nou cu fiica sa rebelă, tatăl alege singura cale pe care o mai au în comun - muzica.