Step by step
O cizmuliță de ploaie se trezește pe malul unui râu și pornește spre casă prin pădure. Ea se împrietenește cu un șoarece de câmp, care o acompaniază în călătorie până când ajung la un drum pe care cizmulița de ploaie trebuie să-l traverseze singură.