Suspendu
La un important conservator de dans clasic, un băiat cade când repeta în zori de zi. Ceva din picior se fracturează, provocându-i o durere intensă. Dar este ziua examenului, iar el refuză să renunțe. Se preface față de partenera de dans și de colegi, convingându-se singur că trupul lui nu cunoaște limite.