Un pas în faţă
Pentru prima dată Școala Gimnazială Marshall nu are o echipă de dans. Când doamna Bartlett acceptă să fie noul lor antrenor de dans, un grup de fete trebuie să dea totul pentru a câștiga admirația părinților și prietenilor lor. „Si, se puede”...„Da, putem”