În ultimii zece ani, Medi Abalimba a susținut că este agent MI6, fotbalistul-vedetă din Premier League Gael Kakuta, impresar de fotbal, jucător în NFL, l-a făcut pe directorul unei faimoase case de discuri să creadă că este rapper columbian și a convins-o pe fosta soție a lui Thierry Henry că face parte din forțele speciale ale Marinei SUA. Acest documentar explorează în amănunt cum i-a reușit totul.