The Murder That Changed Britain
La 15 iulie 1992, o tânără mamă pe nume Rachel Nickell a fost ucisă în rezervația Wimbledon Common, sub ochii lui Alex, fiul ei în vârstă de trei ani. Moartea ei va duce la una dintre cele mai cunoscute erori judiciare din istoria penală britanică.