Apărătorii Teritoriului
Filmat parțial de populația Uru-eu-wau-wau de-a lungul mai multor ani, „Apărătorii Teritoriului” oferă un portret autentic al vieții și luptei de zi cu zi a comunității indigene în Amazonul brazilian. Cu o cinematografie impresionantă care prezintă peisajul dramatic și sunetele bogate, filmul introduce publicul adânc în prețiosul ecosistem pe care ei luptă să-l protejeze. De când Uru-eu-wau-wau au fost contactați pentru prima oară de guvernul brazilian în 1981, teritoriul lor a devenit o insulă de junglă verde înconjurată de ferme și de ranch-uri - rezultatul a patru decenii de defrișări ilegale. Comunitatea a avut de-a face cu incursiuni distructive pentru mediu, adesea violente, în teritoriul lor suveran ale străinilor care vor să exploateze zona. Incursiunile de tăieri ilegale și defrișările au devenit tot mai frecvente și mai nerușinate de-a lungul timpului.