Supraviețuitorul: Evadarea din Amazon
Supraviețuitorul Hazen Audel își asumă cea mai dificilă provocare din viața lui: va străbate 800 km de junglă amazoniană neexplorată folosind doar tehnici tradiționale de supraviețuire.