Art Trails of the Riviera
O explorare a regiunii Cote D’Azur, dincolo de soare și de mare. Pătrundeți în bogata sa moștenire artistică, cândva cămin pentru personalități precum Cezanne, Renoir și Picasso. Urmați călătoria lui Kate de la Aix la Nisa, pe urmele acestor maeștri și descoperiți peisajele care le-au inspirat operele nemuritoare. Experimentați îmbinarea între artă și istorie în inima sudului Franței.