Nausicaa
Porniți într-o călătorie prin imagini cu acest film despre surf pe Marea Mediterană, îmbrățișând aventura, natura și simplitatea. Urmați echipa Onde Nostre în timp ce traversează marea, pe urmele lui Ulise. Descoperiți povești despre prietenie, despre natură și căutarea valurilor perfecte, toate în timp ce prețuiți frumusețea momentelor efemere. Experimentați esența vieții în simbioză cu marea.