Assembled: În culisele Echo
Pornește într-o călătorie revelatoare în culisele serialului revoluționar al Mayei Lopez. Vezi cum producția a făcut pentru prima oară pași pentru a prezenta fidel experiența surzilor și cultura amerindienilor. Petrece timp cu impunătorul actor Vincent D'Onofrio care îl aduce încă o dată la viață pe monstruosul Kingpin. Toate acestea și multe altele așteaptă să fie descoperite în „Assembled: În culisele Echo”.
Născută în inima țării. Crescută în jungla de beton. Maya Lopez nu a cerut să fie rea, însă nu a avut de ales. Vezi cum „Assembled” intră în culisele serialului revoluționar al Mayei, „Echo”. Descoperă cum membrii distribuției și ai echipei de producție au învățat limbajul american al semnelor, pentru a crea un mediu de filmare mai incluziv și accesibil. Vezi cum realizatorii de film fac pentru prima oară pași pentru a portretiza fidel cultura amerindienilor. Petrece timp cu impunătorul actor Vincent D'Onofrio care îl aduce încă o dată la viață pe monstruosul Kingpin. Marvel Studios a colaborat pentru prima dată cu Națiunea Choctaw .