Studiourile Marvel: Asamblarea unui univers
În acest documentar special, publicul este condus și mai mult în Universul cinematografic Marvel, oferind spectatorilor povestea exclusivă de la înființarea Studiourilor Marvel, filmele care au spart recorduri, fenomenul cultural și extinderea ulterioară prin Marvel Television. Prima ecranizare specială a Marvel Television prezintă interviuri exclusive și filmări din culise din timpul filmelor Marvel, One-Shots și Agentii S.H.I.E.L.D. Veți putea vedea totodată, în exclusivitate, filmări viitoare de la Agenții S.H.I.E.L.D. și filmări din culise de la filmele de succes ale Studiourilor Marvel, precum Căpitanul America: Războinicul iernii și Gardienii galaxiei, inclusiv o privire în interiorul Răzbunătorii: Sub semnul lui Ultron. Unele secvențe sau modele de lumini intermitente pot afecta telespectatorii fotosensibili.