Brilliant Corners: Haiti
În Haiti, Sam explorează dincolo de sărăcie, documentându-se despre vodou, istoria politică și problemele de mediu. Face surf la Ginsu și se lasă absorbit de cultura din Cap Haitien. Călătorind la Jacmel, participă la carnaval și învață despre provocările ecologice.