Peninsula
„Peninsula” pătrunde în istoria și prezentul Italiei, explorându-i coasta și cultura pasionată de surf. Înregistrat pe film de 35 mm, pe 16 mm și pe super8, acesta conține imagini de arhivă exclusive și interviuri cu pionierii surfului italian. Regizat de Luca Merli, documentarul prezintă istoria surf-ului, cu contribuții din partea unei echipe creative talentate și artiști pentru coloana sonoră.