Film despre concertMuzică
Orașul Los Angeles va fi colorat în violet, fiindcă BTS vor aduce „Permission to Dance” pe Stadionul SoFi pentru prima oară în doi ani. În uralele unui stadion care radiază nerăbdare, piesele splendide precum „On” și „Premission to Dance” aprind scena, iar acum prind viață și pe ecrane. Puterea muzicii ne unește din nou!