TOMORROW X TOGETHER: Our Lost Summer
TOMORROW X TOGETHER revin după pandemie și sunt gata să pornească în primul lor turneu mondial, din Seul până în America de Nord. Emoțiile și entuziasmul trupei își fac simțită prezența, dar băieții sunt hotărâți să ofere un spectacol de neuitat.
În 2019, TOMORROW X TOGETHER au făcut istorie, devenind prima trupă de K-pop care a intrat în topul Billboard 200 din SUA cu un album de debut, iar de atunci au fost artiștii principali din cea de-a patra generație de K-pop, primind dragoste și aprecieri în întreaga lume. SOOBIN, YEONJUN, BEOMGYU, TAEHYUN și HUENINGKAI au revenit după pandemie și sunt gata să pornească în primul lor turneu mondial din Seul până în America de Nord. Emoțiile își fac simțită prezența, dar băieții sunt hotărâți să ofere un spectacol de neuitat pe câteva dintre cele mai mari scene din lume, inclusiv la „Lollapalooza”, cel mai mare festival de muzică din lume.