Capcană pentru părinți
Susan și Sharon sunt gemene identice separate la naștere. Niciuna nu știe de existența celeilalte până când soarta le trimite în aceeași tabără de vară. Apoi, dându-și seama cine sunt, schimbă locurile în speranța c-o să-și aducă părinții împreună.
Hayley Mills strălucește pe ecrane în emoționantul film Disney, „Capcană pentru părinți”. Mills interpretează rolurile lui Susan și Sharon, gemene identice separate la naștere. Niciuna dintre ele nu știe de existența celeilalte până când soarta le trimite în aceeași tabără de vară. Apoi, dându-și seama cine sunt, pun ele însele la cale un plan. Ele schimbă locurile în speranța c-o să-și aducă părinții împreună... Această încântătoare și emoționantă comedie vă va face întreaga familie să râdă cu lacrimi.