Piraţii paradisului
Această ecranizare spectaculoasă după un roman clasic, PIRAŢII PARADISULUI expune din plin peisaje fascinante din Pacificul de Sud, sute de animale exotice şi piraţi periculoşi. Această poveste eroică prezintă curajoasa familie Robinson după ce naufragiază pe o insulă pustie. Folosindu-se de munca în echipă şi de ingeniozitate, aceştia trec peste obstacolele naturii şi îşi transformă noua casă într-o comunitate civilizată. Dar cea mai mare provocare abia va urma atunci când o bandă de piraţi ameninţă să distrugă paradisul familiei Robinson. Bucuraţi-vă de emoţiile, romantismul şi amuzamentul acestui film de neuitat!