Captură la dublu
Ai dreptul să rămâi amuzat când Sandra Bullock și Melissa McCarthy fac echipă în comedia fără limite a regizorului filmului Domnișoarele de onoare, Paul Feig. Agenta specială FBI, Sarah Ashburn, și polițista din Boston, Shannon Mullins, nici că ar putea fi mai diferite. Dar, când lucrează împreună pentru a elimina un nemilos baron al drogurilor, ele devin ultimul lucru la care te-ai aștepta... prietene.