Carl are o întâlnire
În episodul special de la studiourile Pixar Animation, intitulat “Carl are o întâlnire,” Carl Fredricksen se hotărăște în sfârșit să iasă la o întâlinre romantică, dar își dă seama că habar nu are cum să se comporte. Dug, prietenul său mereu credincios, încearcă să-i tempereze emoțiile și îi dă sfaturi de nădejde despre cum să te împrietenești – sfaturi ce sigur dau roade dacă ești câine.