Cartea junglei 2
Jungla s-a însuflețit iar, căci Mowgli, Baloo, Bagheera și ceilalți se întorc în aventura muzicală. Mowgli (Osment) a trăit în satul oamenilor cu micul său frate vitreg, Ranjan și cea mai bună prietenă, Shanti. Dar puiul de om încă are ritmul junglei în inimă și îi este dor de vechiul său prieten Baloo (Goodman). Când Mowgli se întoarce în junglă pentru a se distra, află curând că nu doar Baloo îl aștepta, ci tigrul mâncător de oameni Shere Khan pândește din umbră și-și plănuiește răzbunarea. Pentru a-și învinge inamicul, Mowgli va avea nevoie de ajutorul vechilor prieteni și a noii familii.