Cartea Junglei
Porniți într-o aventură alături de Mowgli, care caută satul oamenilor împreună cu pantera Bagheera. Pe drum, el întâlnește prieteni precum simpaticul urs Baloo, care-l învață despre „strictul necesar” și despre prietenie.
Bucurați-vă de o aventură plină de haz, cântec și prietenie, ultimul film la care a lucrat personal regretatul Walt Disney. Porniți într-o incitantă călătorie alături de Mowgli, care caută satul oamenilor alături de înțeleapta panteră Bagheera. Pe drum, el îi întâlnește pe muzicalul Rege Louie, hipnoticul șarpe Kaa și simpaticul și relaxatul urs Baloo, care-l învață să caute în viață doar „strictul necesar” și care este adevăratul înțeles al prieteniei.