Cartea vieții
Această comedie animată, produsă de Guillermo del Toro și regizată de Jorge Gutierrez, urmărește călătoria lui Manolo, un tânăr care pornește într-o aventură ce se desfășoară în trei lumi fantastice, pe parcursul căreia trebuie să-și înfrunte cele mai mari temeri. Povestea, care aduce o abordare originală a unor cântece pop celebre și un stil vizual unic, ne încurajează să celebrăm trecutul, așteptând cu bucurie viitorul. Unele secvențe care conțin efecte stroboscopice pot afecta spectatorii fotosensibili.