Cei patru fantastici
Transformați în supereroi după ce supraviețuiesc unui dezastru în spațiu, Cei patru fantastici se străduie să-și accepte puterile, responsabilitățile și relațiile ca o familie disfuncțională. Depășindu-și conflictele personale, ei își unesc forțele pentru a-l învinge pe Dr. Doom, întruchiparea răuvoitoare și metalică a fostului lor patron perfid.