Confessions of a Psycho Killer
Patrick Mackay este deținutul cu cea mai lungă condamnare din Marea Britanie, însă, în ciuda acestui fapt, el rămâne pentru mulți o enigmă, iar unii experți îl descriu drept fiind „criminalul în serie uitat al Marii Britanii”.