Stealing Van Gogh
Andrew Graham-Dixon înfruntă lumea rafinată a artei și pe cea a crimei organizate pentru a descoperi adevărata poveste a celui mai mare jaf de obiecte de artă din secolul XXI.
Andrew Graham-Dixon înfruntă lumea rafinată a artei și pe cea a crimei organizate pentru a descoperi adevărata poveste a celui mai mare jaf de obiecte de artă din secolul XXI. În decembrie 2002, două picturi neprețuite și de o importanță istorică au fost furate din Muzeul Van Gogh din Amsterdam în timpul unui jaf brutal și îndrăzneț, pus la cale de hoți profesioniști cu experiență. Nu se știe ce s-a întâmplat cu capodoperele și la ce le folosesc ele unor infractori care nu le pot vinde sau expune. Andrew străbate Europa, trecând prin lumea rafinată a artei și prin lumea infractorilor și ia legătura cu polițiști, procurori și experți în artă pentru a descoperi cum se folosește lumea crimei organizate și violente de obiecte de artă furate.