Crearea lui She Hulk Avocata apărării
Tatiana Maslany, Mark Ruffalo, Tim Roth şi Benedict Wong dezvăluire cum a fost creat şi modelat She Hulk Avocata apărării, de la Marvel Studios. Descoperiţi de ce au avut nevoie creatorii pentru a obţine tonul glumeţ şi pentru a realiza primul serial de comedie Marvel, unul care recunoaşte prezenţa publicului vorbind direct cu el!
Tatiana Maslany, Mark Ruffalo, Tim Roth şi Benedict Wong dezvăluie cum a fost creat şi modelat She Hulk Avocata apărării, de la Marvel Studios. Descoperiţi cum a fost dezlănţuită jumătatea verde a lui Jennifer Walters în toată gloria ei de raze gama, Tatiana făcând un rol incredibil, în timp ce purta costumul de captură a mişcărilor, pentru ca specialiştii în efecte vizuale să o transforme în postproducţie. Veţi afla cum creatorii lui She Hulk au reuşit să obţină tonul glumeţ şi să realizeze primul serial de comedie Marvel, unul în care se vorbeşte direct cu publicul. Veteranii MCU Mark Ruffalo şi Tim Roth discută cum She Hulk a dat o nouă viaţă rolurilor lor, Bruce Banner/Hulk şi Emil Blonsky/Abominaţia. Favoritul fanilor, Charlie Cox, face lumină în reintroducerea justiţiarului spectaculos şi care nu face compromisuri, Daredevil. Toate astea şi multe altele vă aşteaptă în ASSEMBLED: Crearea lui She Hulk.