În culisele hawkeye
Alăturați-vă unor actori precum Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh și Vincent D'Onofrio, care dezvăluie cum a fost conceput și creat „Hawkeye” al studiourilor Marvel. Fiți martori la ceea ce a fost nevoie pentru a realiza secvențele de acțiune palpitante ale miniserialului și descoperiți cum au fost adaptate și aduse la viață personaje emblematice din paginile Marvel Comics, precum Kate Bishop, pentru miniserialul de șase episoade.
Alăturați-vă unor actori precum Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh și Vincent D'Onofrio, care dezvăluie cum a fost conceput și creat „Hawkeye” al studiourilor Marvel. Rămâneți alături de Jeremy Renner, care vorbește despre faptul că, deși l-a interpretat pe Clint Barton timp de zece ani în MCU, a reușit să descopere și să exploreze noi dimensiuni ale personajului datorită serialului. Aflați cum au fost adaptate și aduse la viață pentru serialul de șase episoade și alte personaje emblematice din paginile Marvel Comics, cum ar fi Kate Bishop, The Swordsman, The Tracksuit Mafia și chiar Pizza Dog. Vedeți cum se trage cortina de pe „Rogers: Musicalul” pentru a scoate la iveală cantitatea enormă de muncă necesară pentru a pune în scenă numerele de dans inspirate și hilare. Faceți cunoștință cu Alaqua Cox, care este surdă în viața reală și care, în ciuda faptului că nu a mai jucat niciodată, a oferit o performanță uimitoare în rolul uneia dintre principalele adversare ale sezonului, Maya Lopez. Vizitați platoul de filmare al serialului „Hawkeye” și fiți martori la ceea ce a fost nevoie pentru a pune în practică secvențele de acțiune palpitante din miniserial. Și descoperiți ce a dus la includerea surprinzătoare a lui D'Onofrio, Kingpin din Daredevil. Toate acestea și multe altele îi așteaptă pe telespectatori în „MONTAT: Realizarea miniserialului Hawkeye”.