Crimson Wing
Într-o zonă sălbatică îndepărtată și uitată a Tanzaniei, una din ultimele și cele mai mari mistere ale naturii e pe cale să se dezvăluie: nașterea, viața și moartea a milioane de păsări flamingo cu aripi roz. Pe fundalul unor peisaje care nu au fost surprinse niciodată de obiectiv, aceste păsări misterioase se luptă să supraviețuiască - și să biruie pericolul și soarta - într-o poveste impresionantă care ne amintește că aici pe Pământ există un univers așteptând să fie descoperit.