Urșii
Studioul Disneynature, care v-a adus "Pământul" și "Cimpanzeii", vă prezintă "Urșii" - o poveste de proporții epice ce înfățișează un an din viața unei familii de urși. Mama Sky își învață cei doi pui, Amber și Scout, despre viață. În maiestuosul peisaj al Alaskăi, călătoria lor începe odată cu sfârșitul iernii. Cei trei urși ies din hibernare și se confruntă cu gerul aprig, dar și cu riscurile lumii exterioare. Uimitoarele filmări surprind viața plină de activitate și suspans a drăgălașei familii care învață să trăiască la maxim într-una din ultimele zone sălbatice rămase pe planetă.